KENT ÄR MIN VINTERDROG

Ja, kent igår alltså, med Frida, pappa och Jonna som fick följa med på kort varsel.
Vi kom till Läkerol Arena i god tid och jag köpte mig en vacket t-shirt. Dock är den väldigt lång, så jag kan använda den som klänning eller tunika, haha. Minsta storleken också ^^.
I alla fall, hon som var förband var ganska dålig, om jag ska vara ärlig. Sen var det hemsk musik innan Joakim Berg och hans kompanjoner kom ut på scen. Dom körde igång med Taxmannen och det var ljuvligt för öronen. Sittplats på konsert suger, men jag såg i alla fall något. Filmade några låtar, tog lite kort, klappade händer och sjöng. Jag dog lite flera gånger, under Idioter, Chans, Krossa Allt, Dom Andra och Kärleken Väntar. men mest dog jag under På Drift och Mannen I Den Vita Hatten. Det var sjukt. Mannen I Den Vita Hatten kan vara den bästa låt som någonsin skrivits?(min header!) De körde massa extraverser och så också, jag bara dog och dog och dog...
Önskade att det aldrig skulle ta slut... Nu längtar jag till Peace&Love!

kent

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0