ROUND HERE

Kirsi vill nog att jag ska känna mig dålig. Dumma historia-frågor som man knappt förstår.
Mmmmmmh. Lagom pigg på det här. En stor, fet alvedon skulle sitta bra, och ett glas loka kanske?
Kom på att jag måste göra en kost-uppgift till imorgon. Hejdå till historia-boken en stund. Ses snart.

Lyssnar förresten fortfarande på spotify-listan jag knåpade ihop inför min lilla vilostund. Blev massa bra, faktiskt. Och ni behöver inte mobba mig för en del låtar. Jag tycker allt på listan är bra p-u-n-k-t. Faktiskt. En del förvånar även mig själv.
Här är den i alla fall: take it easy
Inget man ska lyssna på när man räknar matte, men passar perfekt om man vill ta det lugnt en stund. :)
Om ni lyssnar på den, måste ni säga vad ni tycker! Förslag på låtar jag kan lägga till? Är den dålig/bra? Let me know!

Kommentarer
Postat av: sebbe

Ta först BORT kent låtarna :) och lägg till A drop in the ocean :) så blir det finfint :)<3

2010-03-08 @ 22:16:04
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Sebbe; Kent-låtarna försvinner aldrig. Lär dig leva med det :) A drop in the ocean är tillagd :) <3

2010-03-08 @ 22:20:03
Postat av: Filip

På den punkten kan Sebbe slänga sig i väggen... Kent kan aldrig försvinna! :D :D :D Men jag ska komma med en synpunkt: Listans namn låter... Tja... Inte bra? "Take it easy" nja...?

2010-03-09 @ 00:36:14
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Haha ;) Min fantasi försvann totalt när det kom till namnet... Har du något förslag? :D

2010-03-09 @ 08:29:11

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0